fredag 21. mai 2010

Oppdatering......?

Sitter her med bærbar pc som jeg egentlig ikke får helt fatt i hva gjelder nedlastinger og lagring, men prøver meg lell.
Her har sommeren så vidt begynt å ta tak etter en flott vinter og vår.
Blomstene begynner å sprette og det er neimen ikke lenge før plenen må klippes for første gang.
I dag har jeg hatt en kikkerunde innom andres blogger, og finner stadig nye flotte blogger. Tror bloggeverdenen bobler over av bloggere som er utrolig flotte!!
En av dem jeg møtte på min nysgjerrige vei var:




Junesdagbok, her bare MÅ du innom. En nydelig blogg!
Ønsker dere en herlig helg med masse sol og ikke minst varme.
Kos dere!!!!

3 kommentarer:

  1. Hei:)
    takk for den hyggelige kommentaren inne hos meg. Så hyggelig, for da får jeg mulighet til å oppdage bloggen din også:)
    Ja, Junes Dagbok er en superkoselig blogg. Vel verdt hvert eneste besøk:)


    Ønsker deg en super helg!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Alltid koselig med nye blogger! Er enig i at det finnes mye spennende og inspirerende å titte på i blogglandia! Og så mange koselige folk da! Du er jo en av dem, min venn.
    Ønsker deg en nydelig pinse!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Tusen takk for så fine ord!:) Blir jo kjempeglad her jeg sitter, hehe!
    Og veldig gøy at du vil være med i min giveaway!!
    Er kjempegøy å oppdage nye blogger. Det er utrolig mange flotte der ute. Du er herved lagt til i blogglisten min!:)
    Håper du har en deilig søndag!
    -june

    SvarSlett