fredag 5. juni 2009

Interiør

Har blitt helt hekta på interiør!! Nå skulle jeg egentlig pakket diverse saker og ting til konfirmasjonen som er på søndag (puh, allerede?) ut dit hvor feiringen skal stå, MEN så leste jeg i VG om Emmelines blog, og da datt jeg helt ut av denne verden og flyttet pent og pyntelig inn i et sommerhus ved sjøen ( ihvertfall i mine tanker).
Hva som gjør oss damer hekta på sånne ting er vel usikkert, men for min del er det dette med å finne sin egen stil, og ønsket om nye, fine, gamle og brukte ting som fyller huset og rommet med en egen atmosfære. LOVE IT!

Jeg har en lang vei å gå, men en dag er vel målet nådd.
Malte kjøkkenet mitt i vår, men det gjenstår enda litt før jeg har "drømmekjøkkenet".
Noen detaljer er likevel på plass: dette er et bilde jeg har "scrappet"og det passet fint til veggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar