søndag 1. november 2009

Nedtelling .....

Da har jeg begynt nedtellingen til nedtellingen starter...... 1 mnd til desember!!! å som jeg gleder meg til julemoroa starter.....

Dette må bli et kort innlegg uten bilder da jeg er inne på en "framand" PC uten særlig tilgang til bilder, men pytt pytt. Som Petter Solberg sa en gang: It`s not only only but, but. Hihihihi. Bra sagt.
Jeg har hundre ting jeg har lyst til å gjøre men det er denna tida da, kan egentlig ikke jobbe fordi det er så mye anna som frister gitt.

Jeg har nå sydd tøyesker i det vide og det lange (går nok snart lei tenker jeg) og sokker skal enda strikkes og monteres, jeg vil også lage julestrømper, men kommer meg aldri innom noen stoffbutikk, og de jeg har vært innom har ELENDIG utvalg av gammeldagse nusselige stoffer.
Scrappet klokker skulle jeg også gjort, (har laget 3 da....)men nå rasler og går symaskina non-stop hele kvelden så DET kan jeg hvertfall glemme helt til jeg MÅ!

Apropos eskene, så var det spørsmål om jeg ville selge noen påjobb, men jeg tror ikke de skal selges, er for amatørmessige, så de må gis bort, og de som får dem bare MÅ ta dem uansett om dem liker dem eller ikke, og er dem stygge så får jeg aldri høre det likevel. Det er egentlig en litt deilig tanke det også.............

Så nå håper jeg snart PC-en min vil funke igjen så skal jeg legge inn noen bilder av klokkene mine (herlighet, det er jo ikke noe hokus pokus ved dem, ferdig kjøpte klokker som har fått litt stash bare) men kule er dem da..... og noe annet i presang til jul. ÅKKI DOM VIL HA DOM HÆL ITTE!

Ha en fin og stressfri uke!

SEE U.

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar! Du gleder alltid:o)))
    Så godt det er flere enn meg som er "julete":o) Jeg liker veldig godt høsten, og jula har nok mye av skylda der!
    Det høres ut som om julegavproduksjonen er i full gang, ja. Men du; ikke vær så hard mot deg selv, min venn! Det du har lagt ut her av ting du lager, er bare nyyyydelige! Jeg er veldig sikker på at folk blir glade for det du har brukt tid og krefter på å lage til dem! Jeg er overlykkelig hver gang jeg får hjemmelagde ting fra mine venner og min mor ( hun har "tatt av" i hobbyleringa :o))). Ting de har laget, gjemmer jeg i hjertet. De betyr noe helt spesielt. Det gjør nok det du lager også!!
    Ha en kreativ og flott uke, Tove Siri!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar:o) Ja, det er vanlige kjeks og kakebokser av typen du får kjøpt på Rema. Mine er kjøpt på Bruktbutikken for en femmer:o))) Har grunnet dem og brukt vanlig hobbymaling eller acrylmaling:o))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Heisan du. Takk for koselig kommentar. Det bildet av jenta er ett jeg har hatt liggende etter jeg jobbet som grafiker i en avis. Mange av de andre bildene finner du ved å gå inn på linken på venstre side i bloggen min, der det står "her finner du gamle bilder"
    Ha ei flott helg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett