fredag 5. juni 2009

konfirmasjonskortet til Anniken

ANNIKENS KONFIRMANTKORT.

Vår kjære datter Anniken skal konfirmeres i morgen, og her kommer kortet jeg har laget til henne.

Ei søt jente trenger et søtt kort!

De neste bildene som bør komme på denne siden nå er bordpynt, bordkort, meny og bilde av jenta. Men det kommer ikke til å skje før morgendagen er over.

Vanskelig å skjønne at jeg har konfirmant, men livet er nå en gang slik at selv om ungene blir større er jeg like ung.......(liker jeg å tro i hvertfall)





Når det gjelder kortet ble det laget i går kveld og i dag tidlig, og er laget av basill-ark i forskjellige farger. Div pynt (fra gud vet hvem)
Jeg har for tiden en forkjærlighet for fargene gammelrosa, brunt og gjerne grønt (noe som heter gammelgrønt?) fordi jeg synes de gir et litt nostalgisk preg. Er man romantisk så er man.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar