søndag 30. august 2009

Mannen i huset

Mannen min er unik (som de fleste menn er, he he he he he)

Jeg er ingen ryddig jente, det har jeg slutta med for lenge siden. Orker bare ikke før jeg må. Men mannen min derimot. Han har nesten støv på hjernen, (dessverre ser det ikke ut til at noen av ungene våre har arvet den genen fra han) og til tider kan det være irriterende. Skal ikke klage, men når han setter igang, får jeg meg ikke til å sitte å se på selv om jeg med god samvittighet kan gjøre det. Så dermed må jeg gjøre noe jeg også... ;)
Det er mye han ikke ser, men det er mye han ser som jeg er glad for at han ser.

-Han vasker og legger sammen klær (ingen henger klærne opp så nøye på snora som han)
-Han støvsuger, ikke så ofte han vasker gulver men....
-Han snikkerer (panelerer, lager port ute, lister mm.
-Han lager mat (kjøttkaker med peppersaus og slikt hi hi hi hi)
-Han trener guttungen i fotball.
-Han Klipper plenen pinlig nøye (jeg er fritatt fra den jobben pga allergi og unøyaktighet)
-Han hogger veden sin selv.
-Han handler alltid inn til helgen, det er hans jobb.
-Han digger fotball på TV.
-Han ser når det trengs en ny oppvaskebørste på kjøkkenet.
Med andre ord; mannen min kan det meste, men...............

-Det jeg ikke liker er:
-Han hater maling av møbler mm. (???, skjønner ikke at det går an jeg ;)) -Han kan sitte en hel dag å se fotball på TV (kan han ikke ha mine intr som sine?....) -Han vasker ikke badet (det som er SÅ kjedelig) -Og han er ikke glad i å bli tatt bilder av (det er lurt med en som meg i huset....)
Men mest av alt er han min, og jeg er glad for at jeg har en som han. Derfor får han en bukett roser av meg fordi han er han!



Ha en god søndag folkens!!

1 kommentar:

  1. He, he - dette var et artig innlegg! Virker som du har en kjempeflink og koselig mann - la ham se på fotballkampene i fred :o)... Jeg har god erfaring med det!
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min - nå skal jeg sette meg tilbake og kose meg med din!

    SvarSlett