onsdag 26. mai 2010

Take it easy


Etter lengre tid med rygg/nakke og skuldervondt etter en hektisk tid på jobben siden i høst, måtte jeg krype til korset å oppsøke lege, og deretter havnet jeg hos kiropraktor Matthew (som er engelsk og snakker morsomt norsk) som er en svært så trivelig mann/gutt (?). Beskjeden er minst 6 behandlinger og minst mulig aktivitet.. :(
Så her sitter jeg da og prøver å gjøre ingenting. PRØVER! Har egentlig massevis av tid å slå ihjel nå som kveldene er herlig lange og lyse, men ikke kan jeg ut i hagen og spa, ikke kan jeg hekle (nåja, den Hersens heklinga kan jeg godt styre meg for for tiden også, har nemlig hekla en feil som jeg MÅ ta opp igjen og det frister lite gitt), og ikke kan jeg dra møbler rundt omkring i huset enda lysta er der aldri så mye.
Kjenner det påvirker humøret litt, men i stedet for å la meg synke ned i medlidenhet har jeg begynt å scrappe små album til lærerne til "minsten" (som ikke er liten lenger). 3 stk skal være ferdige til 7-trinns avslutingen i midten av juni, så her får man henge på.

By the way så har jeg kikket litt på lysthus, frister mer og mer! Gubben "liker" ikke lysthus han,- men det er bare noe han sier fordi han er redd han må prøve seg på et slikt prosjekt også......
Nydelig ikke sant??? Tenk om jeg kunne klart det sjøl???? Kanskje det skal bli et prosjekt til vinteren?
In my dreams i guess. Men det er vel lov å drømme.....?

Jeg lover å komme "sterkere" tilbake med masse power og noen nye bilder fra hjem og hage, så:

I`ll be back!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar