mandag 31. august 2009

Havfruen


Jeg lovet på tro og ære at jeg skulle bake en Ariel Havfruekake til niesen min som fylte 5 år på søndag.
Angrer meg!

Sist jeg laget en slik kake var til dattera mi for sikkert 10 år siden og den ble adskillig finere, men som den snille tanta jeg er gikk jeg på med godt mot og ideen i hue var bedre enn resultatet ble (skjønner egentlig ikke at det ikke går an å få det ned på "papiret" det en har i hue)!

Pkt. 1. Kakebunnen ble pitteliten.
Pkt. 2 Ariel ser slettes ikke ut slik på bildene
Pkt. 3. Glemte noe på butikken så jeg måtte reise handle inn mer til kaken (og da jeg kom hjem spurte mannen i huset om det var greit at han hadde smakt på den ene kaken som sto på benken.,..... !%..^/#JHdjk.=)
Han så vel sinnet som bygde seg opp og øya som ble svarte og var rask med å si at han IKKE hadde smakt.... og takk gud for det, ellers hadde det vel endt med mord her i dal`n.



Gledet meg sånn til å bake da det er kjempelenge siden sist, og jammen tror jeg det blir lenge til neste gang også...... miste helt piffen gitt.
Og hvis jenta er fornøyd i morgen skal jeg være fornøyd.

Og siden jeg var så godt i gang dro jeg frem enda en av mine Homeparties-innkjøpte former av en Fotball-T-skjorte og smelte igang en sjokoladekake (som også jeg kan spise) og strødde på MASSE MASSE kakestrø som er så godt, og ett par tre kjærligheter også, mmmmmmm, kjenner humøret er på vei oppover igjen. Tenker det var lavt blodsukker som gjorde at jeg ikke fikk til den andre kaken jeg..... øøøøhhhh




Så nå går jeg å legger meg med èn porsjon mislykkethet og èn porsjon lykkelighet for to stk kakebakst i dag. (neste gang holder jeg meg til kremkake)

CIAO

2 kommentarer:

  1. Synes kaken ble helt nydelig jeg, sikker på at bursdagsbarnet blir fornøyd. Takk for hyggelig besøk, ha en fin uke videre :)

    SvarSlett