torsdag 13. august 2009

Nymalt skap

Da fikk jeg endelig tid til å male litt igjen. Skapet fikk jeg av en venninne og syns det ble riktig bra. Litt usikker på om det skal stå på kjøkkenet, men vi får se.Litt småjobb gjenstår, mnemlig å pusse litt i kriker og kroker og ender på det slik at det ser enda eldre ut (tror nemlig ikke det er kjempegammelt). Et blått kjøkkenhåndkle/brikke gjør seg over kanten.

Knottene på skapet har jeg kjøpt på Søstrene Mylius på Lena (se forøvrig deres hjemmeside) , og passet perfekt.


Så sånn ble det nå endelig til slutt. Benken dere ser under vinduet må dessverre ut, og en gammel slagbenk skal etterhvert inn. DET gleder jeg meg til!

På Jysk (faktisk) fant jeg en klokke jeg syntes var så fin at den måtte få lov å bli med meg hjem. Har hatt en klokke vi fikk i bryllupsgave av en kjenning, men den passet liksom ikke inn lenger. Fin var den altså men....

På den ene veggen i min kjøkkenkrok har jeg vindu opp til kjøkken"avdelingen", i vindusposten der står denne vekten, dessverre er jeg litt oldfashion; mine trådgardiner klarer jeg ikke å kvitte meg med så de må bli med på bildet!Ønsker dere en riktig god dag!

1 kommentar: